خط پایان
 
عرفان لایت
اینجا چراغی روشن است!!!
 
 

بدنم داغ شده آنقدر داغ که شیطان باید بیاد جلو پام زانو بزنه بگه من از اون داغترم

یا نه شاید تب کردم و خودم از حال بدم بی خبرم.......نه این تب نیس دیگ فلسفم داره می جوشه

حاله من خوبه؟

حاله من خوبه!......موندم بمونم یا برم

یه باره زد به سرم جسم و بفروشم به خاک روح رو پر بدم پیشت

اما یه رهگذر قلبشو بهونه کرد

حالا من موندم و جسم

حالا من موندم و اسم اسم بی تو دیگه معنی نداره

چرا نذاشتی بیام پیشت

قول میدم کنار تختت بشینم جم نخورم به هرچی که گفتی سجده کنم

حتی آدم حتی حوا

قول میدم توی باغ بهشتت اونا رو گول نزنم

یا بشم حتی یه اخطار و بلند داد بزنم

نخورین از اون که مثل من میشین

میرید و اسیر درد و غم  میشین

حالا تو میگی فلسفه من میگم عرفان

خدا جون کی می رسم کنار تو ،،، تو خودت بیا تو خواب من بگو

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, :: 12:45 :: توسط : احسان وظیفه خواه

درباره وبلاگ
تمامی مشکلات را به فراموشی بسپار چرا که تا خدا فاصله ای نیست تنها فاصله از اینجا تا قلب توست
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عرفان لایت و آدرس mesl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 265
بازدید کل : 87204
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1